Wil je graag zingen bij een koor met een uitdagend repertoire, muzikale ambitie én gezelligheid?

Dan ben je van harte welkom bij Het Nijmeegs Kamerkoor.

Wij zoeken zangers die onze passie voor (kamer)muziek delen.

Het Nijmeegs Kamerkoor zingt klassieke muziek ‘door de eeuwen heen’. We geven ongeveer twee keer per jaar een concert. Het koor zingt zowel a capella als met instrumentale begeleiding, en soms in een project aangevuld met projectzangers, orkest en solisten.

We repeteren elke donderdag van 19:45 tot 22:00 uur in De Bosduivel, Joanneslaan 4 in Heilig Landstichting.

Tijdens repetities besteden we veel aandacht aan stemvorming, samenklank, dynamiek en interpretatie. Het is van belang dat je zodanig noten kunt lezen, dat je zelfstandig je eigen partij kunt instuderen.

Ons koor is een hechte groep waarin je je snel thuis voelt. Maandelijks hebben we na afloop van de repetitie nog een gezellig samenzijn.

Enthousiast? Kom dan naar een van onze repetities.

Meer weten?